top of page

ספר שמתאים לכולן

בס״ד הספר שכתבתי - "מסע נשי לספירת העומר" הוא ספר שמתאים לכולן לא רק לדתיות, לא רק לחרדיות או לחילוניות, לא רק לאשכנזיות או לספרדיות, לא רק לימניות או לשמאליות, למתחסנות או ללא מתחסנות. ספר שמתאים לכולן... מתוך ראיה של אחדות ואהבת ישראל מתוך אהבה לתורתנו ופנימיותה וחיבור עמוק לארצנו הקדושה. ספר שמכיל קישורים לשירים של אריק איינשטיין ומתי כספי, אביתר בנאי, אמיר בן עיון, קרן פלס ויהודית רביץ, ישי ריבו, אברהם פריד, ניגונים חסידיים, ניגוני שבת, הכל תחת מטריה אחת.

למה? כי מאמינה, יודעת ומרגישה שכולנו אחד. אולי ישנם הבדלים תרבותיים ושוני בסגנונות חיים, אולי יש שוני בדעות בעניינים מסוימים, אך בנשמה כולנו מחוברות למלך מלכי המלכים. והלב של כולנו מלא באהבה בין אם היא נסתרת או גלויה בין אם אנו מבטאות אותה או רק חשות חמימותה ואפילו אם היא מודחקת עמוק עמוק בתוכנו בשל כל מה שאנו עוברות בחיינו.

הלב של כולנו מלא אהבה אהבה טהורה וזכה אהבה נצחית ומקיפה אהבה פנימית ומאירה והעבודה שלנו היא להתחבר אליה, להתחבר אל שורשה הגבוה. ולצורך כך סידר לנו בורא העולם תקופה מיוחדת בשנה. תקופה שמסוגלת בדיוק לאותה עבודה. תקופת ספירת העומר, שהיא עפ״י פנימיות התורה בדיוק הזמן הנכון לתיקון מידות הלב וקילוף הקליפה, שכבה אחר שכבה, וגילוי אורה של הנשמה.

במשך 49 ימים, 7 שבועות תמימים, אנו נמצאות במסע אל תוכנו פנימה. כל שבוע עובדות על רגש אחד, מידה אחת מתוך עץ החיים של החסידות והקבלה. וכל יום בשבוע נפתח לנו עוד שער אחד שמקרב אותנו למטרה. להגיע לחג השבועות, חג מתן תורה בזכות וטהרה.

מזמינה אותך להצטרף למסע....

שתהיה לכולנו דרך צלחה

באהבה,

תמר

 
 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page